Friday 3 August 2012

4 klimaks on 1 fon cl ( part 2 )

setelah 2 kali klimaks , aku berehat sebentar . klimaks ke2 td benar2 buat aku terlepak seketika . manakan tidak , kali ke2 nie air lagi byk kuar dr klimaks pertama td . x pernah aku main dgn toy aku sampai mcm nie .      then tetibe mr nick tya aku nak lagi ke tidak . mmg nak lah jawapannya .....kali nie mr nick suruh melakukan sesuatu yg lebih x-tream ... aku diarah menonggeng dalam posisi "doggie" ..... dalam keadaan doggie mr nick mengarah kan aku mengosok toy di celah2 puki n bermain2 main dgn biji kelentit . uuurrrgghh .......... aku mengerang kesedapan . sambil menggosok gosok toy sebelah tgn lagi aku meramas ramas tetek ku yg kembali menegang kerana kesedapan . errrmmm .. aku merengek kenikmatan . setelah itu aku kembali menggentel biji kelentit sambil kepala toy bermain main die pintu lubang puki . arrgghhh .......... aku betul2 kesedapan . errmm ... kedengaran suara mr nick juga mengerang kesedapan .
air puki banjir membasahi tilam , perlahan lahan aku memasukkan kepala toy ke lubang puki .... arrghhhh.......... dan dgn perlahan aku terus membenamkan toy ke lubang puki sedalam yg boleh . auucchh ......... aku mengemut kenikmatan . masih lg dalam keaadaan doggie , aku mula menarik dgn perlahan toy kuar n masuk . sehingga aku benar2 dalam kenikmatan . sambil menyorong toy kuar masuk puki , sebelah tgn menggentel biji , diselang seli meramas tetek ku yg mmg dah menegang . dr perlahan aku mula menyorong toy ke dalam puki lebih dgn laju , selaju yg boleh .... aku menjerit kesedapan . sekali sekala aku berhenti dan membiarkan toy dalam puki dalam keadaan puki mengemut x berhenti . errmm . .... aku menggigil kesedapan . dan kembali menyorong toy ke dalam puki dgn lebih laju . selaju n sedalam yg boleh .... dan. arrgghhh .......!!!! aku klimaks kali ke3 , pergghhh . terlepak aku di buatnya . habis basah lencun  cadar dan  tilam aku . aku minta rest sebentar dgn mr nick . then mr nick tya "cukup ker " ...... lau ikut aku mmg x cukup . aku nak kote die . bukan toy nie . jadi die pown suruh aku amik toy semula .
kali nie mr nick suruh aku menegakkan btg toy tersebut . dan aku dalam keadaan mencangkung .mr nick mengarahkan aku memassukkan toy dgn perlahan dalam posisi mencangkung itu .mula2 agak kekok , tp bile stengah btg toy dah masuk dalam puki ,nikmatnya mula terasa , aku mengerang kesedapan.... terasa kepala toy betul2 kat pintu rahim nie . terasa senak perut nie di buatnya .... aku mula menyorong toy naik dan turun dr lubang puki . perlahan lahan ...... sambil mencangkung , tgan sebelah x berhenti menggentil biji kelentit . errmm ...... aku mengerang dan mengerang kesedapan . mr nick betul2 buat aku ghairah melayan toy ni . aku menyorong selaju yg boleh ke dalam puki .. perrgghhh .......... terpercik air dr puki di buatnya ........ menambahkan lagi basah kat tilam aku . suara mengerang mr nick yg sedang bermain dgn kotenya menambahkan lagi keghairahan aku ...... semakin dalam aku menyorong toy masuk jauh kedalam puki , uuurrrggghhh........... aku menjerit kesedapan . tiada lagi rasa senak di perut , yang ada cuma rasa kenikmatan yang tak terhingga . sambil meramas ramas tetek ku yang dah kemerahan , aku x dapat menahan kesedapan yg teramat sgt dan ......... aaaarrrrgghhhh ........... !!!!!!!! aku mengerang dengan penuh kenikmatan . air basah membasahi puki serta betis .........cadar habis lencun . klimaks ke4 yg penuh kelainan . x pernah2 aku klimaks sampai air terpancut keluar seperti lelaki klimaks .... aku benar2 kepuasan .mmg luar biasa . mr nick benar2 telah merebahkan aku ..... aku terbaring , kaku , kepenatan ........ terasa kebas di puki aku nie .
jam pon dah menunjukkan 4.30 pg .... owwhh ..... x sedar da menghampiri waktu bersahur . mr nick pon dah keletihan . . . sebelum die beredar untuk masuk wad semula sempat die berpesan " u jgn lupa nak mandi wajib . nanti x sah puasa tu " huurrmmm .. .. ye lah syg , nk g mandi la nie ... first fon sex yg x pernah aku bayangkan blh buat aku puas sepuasnya ... pdi mr nick........

27 comments:

  1. mesti kuat main ni.....

    ReplyDelete
  2. pandai u karang cerita . bile pulak nak dapat cerita baru ni..

    ReplyDelete
  3. penulisan yg ringkas tp masih boleh buar org teransang

    ReplyDelete
  4. nak make love ngan u jgk

    ReplyDelete
  5. cpt2 update cite baru ya dear

    ReplyDelete
  6. baru sgt lg nie . bulan2 pose pown blh jd

    ReplyDelete
  7. nk jilat pussy u yg berair tu ...

    ReplyDelete
  8. x der pengalaman yg lebih mencabar ke ?

    ReplyDelete
  9. susahnya nak masuk blog u nie , bape kali i sent u msg kat tagged tak berbalas ...

    ReplyDelete
  10. mmmmmmmmm...............

    ReplyDelete
  11. wow , kalau masa main guna toy juga pasti lg hebat !!!

    ReplyDelete
  12. bila nak update cerita baru ni syg ?

    ReplyDelete
  13. Wow! Geli lah hahahaha

    ReplyDelete