Tuesday 31 July 2012

4 klimaks on 1 fon cl ...( part 1)

hari nie nak cr mr nick , gara2 terkasar bahasa mlm td . mr nick terasa hati , mcm mane nie ? text x reply2 pown ... adeh , sedeynyerr ....... nak nangess rase .dah berpuluh sorry aku text , tp still no reply . keras hati gak mamat nie .then bile aku da start give up . mr nick text aku ckp die kat hospital . admit . errmm .... nasib x serius . lega hati nie . mlm baru dpt text n chat , mklumlah siang td bz family n sedara dtg melawat .
yg best nyer mr nick nie , die mmg pandai wat aku ghairah . sambil kami text dgn citer2 notty n sex aku menggentel2 biji n puting tetek . bile aku tya mr nick die pown tgh bermain dgn kote die tu . nak saje aku pegi jpa die kat hospital and panjat die . maklumlah da lame x dpt sejak merasa dlm kereta . puki aku nie dah merenyam nak merasa kote mr nick . text punya text aku jd makin horny n x tertahan . puki dah banjir sampai sofa tempat aku duduk basah dek air puki aku yg dah meleleh . kerna x tertahan aku suruh mr nick cl aku . sian die , dah la skit kene layan aku lg . sape soh buat aku x tahan . jd aku tunggu la die turun dr ward untuk buat cll . x kan nak cl dlm ward kan . ti jiran die dgr , jiran die pown ikut ghairah .....
mase die cl die tya aku buat ape n pakai ape . time tu tentulah aku tgh bermain2 dgn biji puki aku sambil gentel2 tetek nie , air dah bertakung .......mr nick tya aku nak kuar air atau tidak . mmg lah aku nak . kepala pown dah naik pening air x kuar2 . tp pdgn syarat aku kene ikut ape die suruh buat . aduhh , ingat soh jpa kat hospital td . aku mmg x pernah klimaks lau just wat fon sex . mmg bkan kepakaran aku . horny giler punya pasal aku ikutkan saje ape die suruh .
first die suruh aku bogel dulu . then aku main2 dgn biji puki n lubang puki . dgn guna 2 jari perlahan aku masukan dalam puki aku , sedap . aku sedikit mengerang . sambil bermain di lubang puki aku meramas ramas tetek aku . mmg sedap . walau on the fon aku mmg imagine yg mr nick ade bersama aku . aku terus bermain main jari di lubang puki sambil menunggu arahan seterusnya dr mr nick , sambil die pown bermain dgn kotenya .mr nick suruh aku masukkan jari kau sedalamnya ke dalam puki . aku pown masukkan 2 jari aku ke dalam puki sedalamnya . owh sungguh nikmat . aku mengeliat kesedapan . tgn lagi satu x berhenti meramas n menggentel tetek . aku terus bermain puki dgn jariku , kuar masuk , kuar masuk . imgine kan itu kote mr nick . berhenti main puki aku sambung mengentel gentel biji puki yg dah menegang . aauuwww ......... sedap . aku mengerang kesedapan . kali nie aku betul x tertahan aku memasukkan kembali jari ke dalam puki . kuar masuk dgn lajunya dgn penuh kesedapan ,  sambil sebelah tgan meramas ramas tetek dann . arrgghhhh ....... !!!!!!! aku terpancut . at first time aku klimaks at fon cl .
x habis lg , kali nie mr nick suruh aku baring . now aku berbaring di katil . this time mr nick suruh amik aku punya toy. . . mmg toy nie dah lama aku beli tp still x guna . kali nie mr nick suruh aku masukkan toy ke dalam puki . ish dalam hati mcm mana nak masukkan toy dalam puki . toy aku agak besar n 7 ke 8 inci panjang . horny punya pasal aku ikutkan saje ckp die . errrrmmm ......... mmg betul kata mr nick . kalau air puki dah byak mmg senang nak masukkan toy . nak kate senang pown bukan senang sgt . terasa betapa besarnya toy dalam puki . baru masuk kepala toy aku dah mengerang kesedapan . perlahan lahan aku masukkan toy dalam puki . masuk separuh aku dah terkemut kemut kesedapan . luar biase kesedappannya . aku merengek mgharap mr nick ada bersama .kali nie die suruh masukkan habis toy ke dalam puki . sedalam yg boleh ...... toy pown aku masukkan ke dalam puki sedalamnya , sehingga teras kepala toy d pangkal rahim ku ini . terasa senak tetapi penuh dgn kenikmatan . sambil bermain toy , sebelah tangan meramas ramas tetek n bermain main biji kelentit aku . kedengaran juga suara en nick kesedapan bermain dgn kotenya  . dgn membuka luas kangkangan aku , aku menggentel gentel biji sambil toy aku gerak gerakkan ke kanan ke kiri . owwhh .... aku menjerit kesedapan . air puki banjir melimpah sehinnga cadar di katil ku basah . mr nick menyuruh ku meng fuck toy selaju yg boleh ke dalam puki . now aku main toy kuar masuk kuar masuk kedalam puki . btg toy yg sebesar n sepanjang ini mmg sgt menggairahkan aku sehingga x sedar aku klimaks kali ke 2 . aku menjerit kesedapan ..........
  ........ to be continue ya.......

44 comments:

  1. Blh tahan bt kali pertama fon sex

    ReplyDelete
  2. bila nak sbg cerita nie ? tak sabar nak tahu klimaks seterusnya ......

    ReplyDelete
  3. low budget la mr nick tu , x reti nak check in hotel ke ?

    ReplyDelete
  4. su , can i share mr nick ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su kata takleh share.. so.. get your own. :) I'm not Mr Nick..but i sure as hell can be as awesome. :)

      Delete
  5. buang je la cerita pak belalang tu , mcm x betul je .

    ReplyDelete
  6. bile nak sambung ni ? lamanya tunggu .......

    ReplyDelete
  7. buat kurang pahala je .........

    ReplyDelete
  8. korang2 yg kutuk2 su ni kenapa ? korang baca jugak kan ?? bengang x dapat su ke ?

    ReplyDelete
  9. setuju dgn Gee . tak perlu mengutuk org sebarangan . byak lg perempuan yg lebih teruk dr su kat luar sane . su cuma berkongsi cerita .tak payah hipokrit di bulan puase nak budget good2 jer , bln2 lain menyetan . ape bezanya ? biarlah jadi diri sendiri ....

    ReplyDelete
  10. i like your story suraya . biasalah tak semua org berfikiran terbuka seperti u .

    ReplyDelete
  11. bila nak update yg sterusnya suraya . teruja abg di sini

    ReplyDelete
  12. suraya , i nak fon sex u boleh

    ReplyDelete
  13. i suker baca, keep on going yr sex story Su!!!

    ReplyDelete
  14. kalau main brape kali klimaks ?

    ReplyDelete
  15. teruja baca kisah u ....... mmg sempoi !!!!!!

    ReplyDelete
  16. sportingnya mr nick , walau sakit tapi masih melayan suraya ..

    ReplyDelete
  17. to be continue ??? kenapa tak habiskan terus .......

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. i dpt rasakan klimaks ke3 dan ke4 lagi power ... can i try fon sex with u ?

    ReplyDelete
  20. betol ker nie ? mcm mane u blh klimaks banyak kali ....

    ReplyDelete
  21. hai awak, boleh berkenalan ?

    ReplyDelete
  22. klo cipap kena cukur licin2 dan tembam lagi sedap gentel.
    kne plak klo dapat gomol sambil menjilat dan nyonyot bijik kelentit

    ReplyDelete
  23. menarik n rase horny..mybe lepas ni kite bleh buat sama2 u ngn i plak..mybe lg menarik dr u ngn mr.nick tu..or,buat something yg lain skit..pls reply..

    ReplyDelete
  24. cari i kat tagged..thedude.

    ReplyDelete
  25. i nak fonsex jgak. horny . fatin. 01136085739

    ReplyDelete
  26. syoknye...
    sy Black...
    jom fonsex..
    0174461225/0134797414

    ReplyDelete
  27. girls yg nk manja2 boleh cntact remy 0139591380

    ReplyDelete
  28. aumm..lama x fonsex..jom..wsap 0148090906

    ReplyDelete
  29. Phoneseks jom syg..abg pastikan syv puas longlai..wsp +60 14-978 2841

    ReplyDelete